Suncity Hotel viešbučio vidaus tvarkos taisyklės
Šios Bendrosios viešbučio paslaugų teikimo sąlygos (toliau – Sąlygos) nustato VšĮ „Pramogų sala“ įstaigos administruojamo viešbučio Suncity Hotel 4*, esančio Tilžės g. 57A, Šiauliai (toliau – Viešbutis), paslaugų teikimo tvarką bei sąlygas.
- Viešbučio teikiamos paslaugos
- Šiose Sąlygose „Viešbučio teikiamos paslaugos” reiškia Viešbučio svečių apgyvendinimo bei maitinimo paslaugas, konferencijų ir/arba kitų renginių patalpų nuomos Viešbutyje paslaugas, konferencijų ir/arba kitų renginių organizavimo Viešbutyje paslaugas, sveikatinimo ir sveikatingumo teikiamas paslaugas.
- Rezervacijos pateikimo ir patvirtinimo tvarka
- Rezervacijos Viešbučiui dėl paslaugų teikimo turi būti pateiktos viešbučio rezervacijos sistemoje www.book.suncityhotel.lt, kitose platformose, elektroniniu paštu, telefonu arba pateikiamos Viešbučio administracijoje.
- Užsakovas, pateikdamas rezervaciją Viešbučiui, turi nurodyti į Viešbutį atvykstančių svečių skaičių, jų vardus ir pavardes, pageidaujamo kambario ar nuomojamų patalpų kategoriją (rūšį), atvykimo bei išvykimo datas, kitas pageidaujamas paslaugas, apmokėjimo už Viešbučio suteiktas paslaugas būdą.
- Jeigu su fiziniu ar juridiniu asmeniu Viešbutis yra sudaręs bendradarbiavimo sutartį ar kitą individualų susitarimą, toks asmuo, pateikdamas rezervaciją Viešbučiui, turi nurodyti bendradarbiavimo sutarties ar kito individualaus susitarimo kodą ar numerį.
- Viešbutis, gavęs jo teikiamų paslaugų rezervaciją per interneto svetainės rezervavimo programas, platformas, elektroniniu paštu arba Viešbučio registratūroje patvirtina užsakovui teikiamų paslaugų įkainius ir sąlygas: pateikia svečiui išsamią informaciją apie pageidaujamas rezervuoti Viešbučio teikiamas paslaugas, jų įkainius, trukmę, prašomą sumokėti avansą (užstatą, jeigu numatoma) už rezervuotas paslaugas bei avanso (užstato) sumokėjimo terminą, užsakytų paslaugų anuliavimo sąlygas bei kitą aktualią informaciją. Išankstinės apmokėjimo sąlygos:
- Užsakovas turi apmokėti sąskaitą atvykimo dieną.
- Kambariuose gali apsigyventi 1-4 asmenys. Užsakovui pageidaujant, už papildomą mokestį pagal galimybes gali būti suteikiama papildoma vieta.
- Išankstinės rezervacijos yra patvirtinamos iš anksto, sumokėjus rezervacijos mokestį, kuris yra prilyginimas 100 procentų visos viešnagės vertės kainos (užstatas). Išskirtinais atvejais užstatas gali būti kita suma.
- Rezervacijos atšaukimo, rezervacijos sutrumpinimo ir užsakovo neatvykimo atveju yra taikomas anuliacijos mokestis:
- Atšaukus / sutrumpinus rezervaciją ir užsakovo neatvykimo atveju, likus mažiau kaip 24 val. iki atvykimo – 100 % viso užsakymo vertės.
- Sutartis dėl Viešbučio teikiamų paslaugų laikoma sudaryta, kai Viešbutis gavo jo teikiamų paslaugų rezervaciją ir ją patvirtino. Žodinis šalių susitarimas įgauna galią tik kai jis patvirtinamas raštu. Sutarties dėl Viešbučio teikiamų paslaugų sudarymas anuliuoja visus ankstesnius šalių susitarimus dėl Viešbučio teikiamų paslaugų sąlygų bei tvarkos ir įpareigoja šalis vykdyti sudarytą sutartį.
- Pripažinus vieną sutarties dėl Viešbučio teikiamų paslaugų punktą negaliojančiu arba derantis dėl jo pakeitimo, kiti minėtos sutarties punktai ir visa sutartis lieka galiojanti.
- Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacija yra garantuota, kuri yra apmokėta vadovaujantis rezervacijos patvirtinime nurodytomis sąlygomis. Rezervacija gali būti garantuota kreditine kortele, išankstiniu apmokėjimu arba sutartimi su Viešbučiu.
- Priėmimo ir apgyvendinimo tvarka
- Registracijos Viešbutyje metu svečias užpildo “Svečio registracijos kortelę” joje nurodydamas vardą, pavardę, gimimo datą, asmens tapatybę patvirtinančio dokumento pavadinimą ir numerį, šalį, miestą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, lydinčio suaugusio asmens vardą, pavardę, atvykimo bei išvykimo datas, kartu atvykusių nepilnamečių vaikų skaičių, pažymi ar atvyko per kelionių organizatorių ir pasirašo. Šie reikalavimai yra patvirtinti Lietuvos Respublikos turizmo įstatymu.
- Registracijos metu viešbučio administratorius:
- Norėdamas įsitikinti, kad paslaugas (-ą) norintis gauti svečias “Svečio registracijos kortelėje” pateikė tikslius ir išsamius duomenis bei informaciją apie save ir siekdamas užtikrinti svečio pateiktų duomenų bei informacijos tikslumą bei siekdamas patikrinti apmokėjimo priemonių turėtojo tapatybę ir nustatyti apmokėjimo arba kitų su tuo susijusių operacijų galiojimą ir teisėtumą, paprašo svečio pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir kreditinę kortelę, kuria buvo garantuota rezervacija ir/ ar atliktas išankstinis mokėjimas bei atlieka kortelės patikrinimo operaciją, vadovaujantis banko pateiktomis rekomendacijomis;
- Supažindina svečią su Viešbučio „Privatumo politika“, šiomis, t.y. „Viešbučio „Suncity hotel“ vidaus tvarkos taisyklėmis“, Suncity hotel SPA zonos taisyklėmis;
- Suteikia informaciją apie Viešbutyje teikiamas paslaugas, galiojančius specialius pasiūlymus, restorano, SPA ir viešbučio darbo laiką.
- Atvykimo ir išvykimo laikas.
- Viešbučio svečiai rezervacijoje nustatytą atvykimo dieną gali atvykti į Viešbutį nuo 15.00 val.;
- Viešbučio svečiai išvykimo dieną turi išsiregistruoti iš Viešbučio iki 12.00 val.;
- Jei svečias pageidauja išvykti vėliau nei 12.00 val., jis privalo apie tai informuoti Viešbučio registratūrą, kad esant galimybei, būtų galima pratęsti svečio viešnagės laiką ir elektroninio rakto galiojimą.
- Vėlyvo išvykimo sąlyga. Jeigu svečias iš Viešbučio išsiregistruoja ne iki 12:00 val., kaip nurodyta 4.2. punkte, o vėliau – taikomas papildomas mokestis. Iki 13:00 val. – 10 Eur., iki 14:00 val. – 20 Eur., iki 15:00 val. – 30 Eur., iki 16:00 val. – 40 Eur., o iki 17.00 val. – 50% vienos paros visos sutartinės apgyvendinimo paslaugų kainos; jeigu svečias iš Viešbučio išvyksta po 18.00 val. taikoma 100% vienos paros apgyvendinimo paslaugų kaina.
- Kainos ir mokėjimai.
- Viešbučio teikiamų paslaugų kainos (su PVM), mokėjimo tvarka bei sąlygos numatomos bendradarbiavimo sutartyse, individualiuose rezervacijų pasiūlymuose bei rezervacijų patvirtinimuose, Viešbučio tinklalapyje www.suncityhotel.lt, viešbučio rezervacinėse sistemose ir kitoje Viešbučio oficialioje reklaminėje bei informacinėje medžiagoje. Viešbučio numerių kainos nurodytos su pusryčiais (viešbučio restorane darbo dienomis nuo 7.00 val. iki 10.00 val., savaitgaliais nuo 8:00 iki 11:00 val., laikas administracijos sprendimu gali būti koreguojamas) vienam arba dviem asmenims.
- Su Viešbučiu už paslaugas gali būti atsiskaitoma grynais pinigais, kreditine kortele ar bankiniu pavedimu.
- Jeigu nėra sutarta kitaip, už Viešbučio paslaugas galutinai atsiskaitoma prieš atvykstant. Jei su Viešbučiu yra sudaryta paslaugų teikimo sutartis ar kitas individualus susitarimas – rezervacijos patvirtinimas, galioja toje sutartyje ar susitarime – rezervacijos patvirtinime aptarta atsiskaitymo už Viešbučio teikiamas paslaugas tvarka bei sąlygos.
- Rezervuotos ir patvirtintos Viešbučio paslaugos nėra kompensuojamos, jeigu užsakovas jomis nepasinaudojo ir nepranešė Viešbučiui apie šių paslaugų anuliavimą rezervacijos patvirtinime ar sutartyje numatyta tvarka.
- Viešbučiui mokamo avanso dydis bei avansinio mokėjimo sąlygos ir tvarka numatomos paslaugų teikimo sutartyje, individualiuose susitarimuose, pasiūlymuose bei Viešbučio rezervacijos patvirtinime ir/arba pateikiamoje išankstinio mokėjimo sąskaitoje.
- Viešbučio paslaugų rezervacijos patvirtinime nurodyta Viešbučio paslaugų kaina gali būti keičiama tik raštišku šalių susitarimu.
- Jeigu Viešbučio kambaryje gyvena daugiau svečių, nei nurodyta Viešbučio rezervacijos patvirtinime, už kiekvieną papildomą svečią Viešbučiui mokamas papildomas mokestis.
- Svečiai, gyvenantys Viešbutyje trumpiau nei vieną Viešbučio parą (21 val.) moka visos paros kainą, nepriklausomai nuo atvykimo, išvykimo ir atsiskaitymo valandos.
- Viešbučio svečias, norintis atsivežti į Viešbutį gyvūną, turi iš anksto apie tai pranešti ir suderinti su Viešbučiu pateikdamas rezervaciją. Už kiekvieną svečio į Viešbutį atsivežtą gyvūną Viešbutis turi teisę imti papildomą mokestį, kaip tai nustatyta kainodaros plane. Gyvūno šeimininkas yra atsakingas už Viešbutyje gyvenantį gyvūną ir įsipareigoja visiškai atlyginti gyvūno padarytą žalą Viešbučiui ar kitiems gyventojams.
- Viešbučio svečiui iki sutarto išvykimo laiko neatlaisvinus kambario ir neturint galimybės su juo susisiekti, arba kai svečias piktybiškai neatsiskaito už suteiktas paslaugas ir neatlaisvina kambario administracijos prašymu, Viešbučio administracija pasilieka teisę kambaryje esančius daiktus perkelti į kitas Viešbutyje esančias saugomas patalpas.
- Tuo atveju, kai svečias padaro Viešbučiui materialinės žalos ir išvyksta iš Viešbučio nepranešęs apie ją arba išvyksta neapmokėjęs jam Viešbučio suteiktų paslaugų, Viešbutis turi teisę nuskaičiuoti atitinkamą nuostolių ar neapmokėtų paslaugų sumą nuo svečio registracijos metu pateiktos jo banko kortelės, nedalyvaujant pačiam svečiui, bet prieš tai informavus jį kontaktiniu svečio registracijos kortelėje nurodytu telefonu arba elektroniniu paštu. Susipažindamas su šiomis Taisyklėmis svečias kartu autorizuoja Viešbutį tokiai mokėjimo operacijai.
- Daiktų saugojimas ir atsakomybė
- Gyvenantis Viešbutyje svečias po to, kai sužinojo apie savo daiktų dingimą, trūkumą, sugadinimą ar žuvimą, privalo pranešti apie tai Viešbučio administracijai.
- Svečiai turi galimybę pasinaudoti Viešbučio kambaryje/registratūroje įrengtu seifu. Seifo turinys Viešbučiui nėra žinomas ir Viešbutis neatsako už seife paliktų daiktų išsaugojimą, dingimą, trūkumą ar atsitiktinį sugadinimą. Viešbutis turi teisę atsisakyti priimti saugoti daiktus, kurie kelia pavojų aplinkiniams arba dėl savo labai didelių gabaritų ar didžiulės vertės gali sudaryti nepatogumų Viešbučiui ir jo gyventojams.
- Viešbutis neatsako, jei daiktai buvo neišsaugoti dėl daiktų savininko, jį lydinčių ar pasikviestų į Viešbutį asmenų kaltės, nenugalimos jėgos arba dėl paties daikto savybių.
- Viešbučio automobilių parkavimo aikštelė nėra saugoma. Viešbutis neatsako už Viešbutyje gyvenančių asmenų transporto priemonių, paliktų automobilių parkavimo aikštelėje ir juose esančių daiktų bei gyvūnų neišsaugojimą.
- Viešbutyje rastus (paliktus) svečio daiktus Viešbutis įsipareigoja saugoti 1 mėn. po svečio išvykimo.
- Rašytiniu svečio prašymu Viešbutyje saugomi svečiui priklausantys daiktai gali būti išsiųsti paštu ar kitaip perduoti, jei svečias sutinka apmokėti daikto (-ų) siuntimo ar kitokio daikto (-ų) pristatymo išlaidas.
- Viešbutyje gyvenantys asmenys privalo laikytis švaros ir nustatytos tvarkos, tausoti įrengimus, baldus ir kitus daiktus, esančius kambariuose ir bendro naudojimo vietose.
- Viešbučio svečias privalo tinkamai naudotis Viešbutyje esančiais daiktais bei įranga ir nedelsiant pranešti Viešbučiui apie pastebėtus jų gedimus bei atlyginti nuostolius, jei tie gedimai atsirado dėl svečio kaltės.
- Viešbučio svečias padaręs žalą viešbučio turtui privalo susimokėti baudą lygią sumai, kurią už padarytą žalą įvertina viešbučio administracija pagal nustatytą patirtų nuostolių aktą.
- Viešbučio svečias privalo atlyginti Viešbučiui padarytus materialinius nuostolius, kurie atsirado dėl pačio svečio ar jo pasikviestų į Viešbutį kitų asmenų kaltės.
- Viešbučio kambariuose ir kitose Viešbučio patalpose esantys daiktai yra Viešbučio nuosavybė, todėl Viešbučio svečias neturi teisės juos pasiimti išvykdamas iš Viešbučio, išskyrus vienkartiniam naudojimui skirtas higienos priemones.
- Nenugalima jėga (force majeure)
- Šalių atsakomybę už sutarties dėl Viešbučio teikiamų paslaugų neįvykdymą, esant force majeure aplinkybėms, reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.212 str..
- Viešbučio administracijos teisės ir pareigos. Patalpų priežiūra ir svečių aptarnavimas
- Viešbutis teikia apgyvendinimo, maitinimo, SPA paslaugas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Svečių ir jų turto saugumui užtikrinti bendrojo naudojimo patalpose bei pastato išorėje įrengtos vaizdo stebėjimo kameros.
- Viešbučio registratūra dirba visą parą, 7 dienas per savaitę. Kambarių tarnyba dirba kasdien, kambariai tvarkomi nuo 8.00 iki 17.00 val.
- Viešbučio patalpos, įrengimai, baldai ir patalynė turi būti švarūs ir tvarkingi. Viešbučio numerių, bendrų erdvių valymas atitinka visuomenės sveikatos centro nustatytas higienos normas.
- Viešbutis neatsako už nesaugiai paliktus ir prarastus daiktus, vertybes ir/ar padarytą joms žalą Viešbučio bendrose erdvėse, kambariuose, restorane ar SPA erdvėse.
- Pusryčiai Viešbutyje pateikiami darbo dienomis nuo 7:00 iki 10:00 val., savaitgaliais – 8:00-11:00 val., Viešbučio restorane arba iš anksto Svečius informavus apie pusryčių vietos erdvės pakeitimą.
- Viešbučio rankšluosčiai ir chalatai keičiami svečiui paprašius kiekvieną dieną arba jei jie yra palikti ant grindų. Patalynė keičiama kas trečią dieną (yra galimybė atsisakyti) arba pagal pageidavimą.
- Svečiui pakabinus kortelę ant durų su užrašu „Prašau netrukdyti“, kambarys netvarkomas.
- Kambario temperatūra šildymo sezono metu turi būti ne žemesnė kaip + 18° C.
- SPA oazė, kurioje sūkurinė vonia, sauna ir garinė pirtys, poilsio kambarys su gultais, dirba: I-V nuo 17:00 val. iki 21:00 val.; VI nuo 09:00 val. iki 12:00 val. ir nuo 17:00 iki 22:00 val.; VII nuo 09:00 val. iki 12:00 val. ir nuo 17:00 val. iki 21:00 val. Vaikai iki 16 metų SPA gali būti tik su suaugusiųjų priežiūra.
- Viešbučio personalas, netrukdydamas gyventojams, daro smulkų patalpų ir inventoriaus remontą, palaiko švarą.
- Viešbučio administracija tvarkai ir saugumui užtikrinti turi teisę įeiti į Viešbučio svečio gyvenamus numerius.
- Viešbučio administracija turi teisę pašalinti iš Viešbučio svečius, kurie po pirmo perspėjimo pakartotinai pažeidžia šias Taisykles. Tokiu atveju, svečio sumokėti pinigai yra negrąžinami ir svečias privalo sumokėti už visas iki pašalinimo įsigytas prekes ir/ar paslaugas.
- Viešbučio administracija turi teisę vienašališkai priimti sprendimą iškelti Viešbučio svečią/(-ius) nepranešus iš anksto, jei jis (jie) kelia grėsmę Viešbučio gyventojams.
- Viešbučio administracija turi teisę priimti sprendimą apgyvendinti arba perkelti Viešbučio svečią/(-ius) į kitą numerį arba kitą apgyvendinimo įstaigą (tokiomis pačiomis arba geresnėmis sąlygomis).
- Dėl techninių kliūčių ar kitų nenumatytų priežasčių, Viešbutis gali laikinai neteikti tam tikrų paslaugų. Tuo atveju, kai šios paslaugos įskaičiuotos į anksčiau pirktų paslaugų kainą, suma neperskaičiuojama ir pinigai svečiui negrąžinami.
- Kitos sąlygos
- Viešbutyje gyvenantys Svečiai privalo:
- Griežtai laikytis priešgaisrinės saugos taisyklių;
- išeidami iš kambario įsitikinti, kad vandens čiaupai sandariai užsukti, šviesa ir televizorius išjungti, langai uždaryti, kambario numeris užrakintas ir pašalinis asmuo negali į jį patekti;
- išvykstant iš viešbučio, atsiskaityti už jam suteiktas paslaugas, perduoti viešbučio administracijai užimamą kambarį.
- Lankantis Viešbučio SPA erdvėje, laikytis SPA etiketo, dėvėti maudymosi aprangą, tinkamą avalynę, laikytis higienos reikalavimų, SPA lankymosi taisyklių.
- Naudojantis dviračių nuomos bei kitomis panašaus pobūdžio paslaugomis, patys rūpintis savo bei kartu esančių asmenų saugumu. Įvykus nelaimingam atsitikimui (kai nėra nuomotojo civilinės atsakomybės sąlygų), visa atsakomybė tenka svečiui. Tokiu atveju jokios atsakomybės bei žalos atlyginimo svečias iš Viešbučio neturi teisės bei pagrindo reikalauti.
- Viešbutyje Draudžiama:
- triukšmauti Viešbutyje ir/ar Viešbučio teritorijoje nuo 23.00 val. iki 8.00 valandos, t.y. garsiai leisti muziką bei groti muzikos instrumentais, garsiai dainuoti, šaukti, švilpti bei kitaip triukšmauti. Jeigu svečias nesilaiko šio draudimo ir taip trikdo viešąją rimtį bei trukdo kitiems Viešbutyje gyvenantiems ir/ar dirbantiems asmenims, jis atsako įstatymų nustatyta tvarka;
- palikti mažamečius vaikus iki 14 metų be priežiūros;
- atsivesti pašalinių asmenų į viešbučio teritoriją arba į numerį neinformavus Viešbučio administratoriaus;
- trikdyti kitų svečių poilsį, be išankstinio suderinimo su Viešbučiu rengti fotosesijas viešose erdvėse;
- rūkyti kambariuose, restorane, Viešbučio SPA zonoje, kitose, ne rūkymui skirtose vietose. Administracijai užfiksavus pažeidimą svečiui taikoma 100 Eur. bauda.
- stumdyti baldus ar kitaip pertvarkyti kambario interjerą;
- Viešbučio teritorijoje leisti fejerverkus;
- šiukšlinti Viešbutyje bei jo teritorijoje.
- įsinešti į Viešbučio teritoriją pavojingus gyvybei įrankius, ginklus ar kitas priemones;
- naudotis SPA paslaugomis, jei asmuo serga infekcinėmis, virusinėmis ar kitomis užkrečiamomis ligomis, taip pat asmenims, turintiems atvirų žaizdų ir/ar kitų sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų paties asmens ar kitų svečių sveikatai ir/ar gyvybei.
- naudotis SPA paslaugomis apsvaigus nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų. Toks asmuo privalo nedelsiant, Viešbučio personalui pareikalavus, palikti SPA erdvę.
- renginio metu, renginio organizavimo vietoje Viešbutyje griežtai draudžiama naudotis kitų asmenų ar įmonių maitinimo paslaugomis bei vartoti savo atsineštus ar renginio metu gautus alkoholinius gėrimus.
- Svečiai į restoraną su chalatais ir sportine apranga neįleidžiami.
- Svečiai patys atsako už savo saugumą naudojantis Viešbučio teikiamomis paslaugomis bei privalo laikytis Viešbučio „Suncity hotel“ SPA erdvės taisyklių.
- Vaikams iki 16 (šešiolikos) metų leidžiama naudotis įranga bei treniruokliais tik su tėvų ar vaikus lydinčių suaugusiųjų asmenų priežiūra. Už nepilnamečių vaikų elgesį ir saugumą Viešbučio SPA zonoje, atsako tėvai ar vaikus lydintys suaugusieji asmenys.
- Pametus arba sugadinus kambario elektroninę kortelę/raktą, taikoma 20 Eur/vnt. bauda.
- Jeigu svečias nevykdo savo prisiimtų įsipareigojimų pagal sutartį dėl Viešbučio teikiamų paslaugų ir/ar naudojasi jam suteiktomis apgyvendinimo, maitinimo, SPA zonos paslaugomis, konferencijų ir renginių salės patalpomis ne taip, kaip buvo sutarta su Viešbučiu, Viešbutis turi teisę be išankstinio įspėjimo vienašališkai nutraukti sutartį dėl Viešbučio teikiamų paslaugų su svečiu ir reikalauti sumokėti 100% visų rezervacijos patvirtinime numatytų paslaugų sumos.
- Visa informacija, kurią Viešbutis ir svečias sužinojo bendradarbiaudami, yra konfidenciali ir negali būti perduota ar kitaip atskleista trečiajai šaliai be išankstinio raštiško susitarimo, išskyrus atvejus, kai informacijos atskleidimas būtinas pagal LR įstatymus ir kitus teisės aktus.
- Viešbutis, rinkdamas, tvarkydamas bei saugodamas svečio jam pateikiamus duomenis bei informaciją, vadovaujasi LR Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų rinkimo, tvarkymo bei saugojimo tvarką. Su Viešbučio „Privatumo politika“ galima susipažinti viešbučio registratūroje bei internetiniame puslapyje www.suncityhotel.lt .
- Privatumo politika sudaryta vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu (toliau – ADTAĮ), kitais Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktais. Politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos BDAR ir ADTAĮ.
- Bet kokie ginčai, kilę tarp Viešbučio ir svečių, turi būti sprendžiami derybų keliu.
- Jei ginčo nepavyksta išspręsti derybų keliu, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
- Prašymą / skundą dėl mūsų Viešbutyje suteiktų paslaugų galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 262 67 51, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti elektroninę prašymo formą.
- Viešbutyje gyvenantys Svečiai privalo:
-
-
- Viešbučio dovanų čekių įsigijimo, naudojimo sąlygos ir taisyklės
- Dovanų kupono pirkėjas ir/ar turėtojas sutinka su viešbučio „Suncity Hotel“ dovanų kupono naudojimo sąlygomis ir taisyklėmis.
- Paslaugų rezervacijos priimamos pagal viešbučio ir SPA zonos užimtumą.
- Dovanų kuponas galioja rezervuojant atvykimą tiesiogiai el. paštu info@suncityhotel.lt .
- Svečiai turi iš anksto informuoti viešbučio personalą apie atsiskaitymą dovanų kuponu.
- Dovanų kuponas negrąžinamas ir į pinigus nekeičiamas.
- Paslaugos nurodytos dovanų kupone į kitas paslaugas nekeičiamos, jomis nepasinaudojus pinigai nėra grąžinami.
- Dovanų kuponas galioja 12 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu ant kupono nenurodyta kitaip.
- Dovanų čekis turi būti išnaudotas per vieną kartą.
- Nepanaudojus dovanų kupono jo galiojimo laikotarpiu, jo galiojimo terminas pasibaigia ir už jo kainą sumokėti pinigai nėra grąžinami.
- Jei pasirinktų Viešbučio paslaugų kaina viršija dovanų čekyje nurodytą sumą, skirtumą čekio turėtojas turi sumokėti vietoje. Jei išsirinktų Viešbučio paslaugų kaina yra mažesnė už sumą nurodytą dovanų čekyje, skirtumas nėra grąžinamas.
- Svečiui pageidaujant apsistoti kitos kategorijos kambaryje nei nurodyta dovanų čekyje, taikomos priemokos pagal tą dieną galiojančias paslaugų kainas.
- Viešbučio dovanų čekių įsigijimo, naudojimo sąlygos ir taisyklės
-
Viešbučio „Suncity Hotel” administracija.